Ο λογαριασμός μου

Χρειάζεται να κάνω εγγραφή στο site για να μπορέσω να αγοράσω;

Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο www.samsonite.gr. Επιλέγοντας «Γρήγορη Πληρωμή» κάνετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό έχετε μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αφού σας δίνετε η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα συμπληρώσετε σε κάθε παραγγελία σας. Ακόμη έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε τη δική σας λίστα επιθυμιών προσθέτοντας τις επιλογές σας στα «Αγαπημένα μου».

Πως μπορώ να κάνω εγγραφή στο site;

Ξεκινήστε επιλέγοντας το πεδίο «ΕΙΣΟΔΟΣ» που βρίσκεται στο επάνω μέρος του website μας. Στη συνέχεια, αφού έχετε συμπληρώσει το e-mail σας στο πεδίο «ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ»  επιλέξτε «ΕΓΓΡΑΦΗ» και συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία. Πατήστε «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» και γίνεται μέλος της πιο fashion παρέας! Μόλις η εγγραφή σας ολοκληρωθεί θα λάβετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε ένα αυτόματο e-mail επιβεβαίωσης.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τι πρέπει να κάνω;

Αν έχετε ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής σας, πατήστε στο «Ξέχασα το κωδικό πρόσβασής μου» στην σελίδα εισαγωγής του λογαριασμού σας και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου;

Για να αλλάξετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, επιλέξτε «Προφίλ Χρήστη» μέσα από τον λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει για να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε

Οι παραγγελίες μου

Πως μπορώ να παραγγείλω στο www.samsonite.gr;

Προσπαθήσαμε να κάνουμε τη διαδικασία παραγγελίας όσο το δυνατόν πιο απλή! Εισάγετε τα στοιχεία πρόσβασης στο σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας ή δημιουργήστε νέο λογαριασμό αν είστε νέος χρήστης. Μόλις επιλέξετε τα είδη που θέλετε να αγοράσετε στo Καλάθι Αγορών σας μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά. Στην οθόνη αυτή, θα εμφανιστεί το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας και θα σας ζητηθεί ο τρόπος πληρωμής για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.

Πως χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών μου;

Το Καλάθι Αγορών λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που θα το χρησιμοποιούσατε και σε ένα φυσικό κατάστημα. Περιέχει όλα τα επιλεγμένα από εσάς προϊόντα για αγορά και είναι το τελευταίο βήμα πριν την παραγγελία σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να προσθέτετε και να αφαιρείτε είδη, όπως θα κάνατε και σε ένα κανονικό κατάστημα.

Πως μπορώ να προσθέσω περισσότερα προϊόντα στο Καλάθι Αγορών μου;

Για να προσθέσετε κάποιο είδος στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι», που βρίσκεται στη λεπτομερή περιγραφή του είδους. Για να αφαιρέσετε κάποιο είδος, πατήστε το εικονίδιο της  τσάντας στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας και μετά στο «Χ», δίπλα στο είδος που θέλετε να αφαιρέσετε.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας από τη σελίδα «Εξέλιξη Παραγγελίας» που βρίσκεται στο τέλος της κεντρικής σελίδαςή πατώντας εδώ. Πληκτολογήστε τον αριθμό παραγγελίας σας ή τον αριθμό αποστολής της και αυτόματα έχετε εικόνα της πορείας της παραγγελίας σας. 

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω τη παραγγελία μου;

Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρή ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο 210 9699349 ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο customer.care@samsonite.gr και θα εξυπηρεθείτε άμεσα.

Μπορώ να ζητήσω την έκδοση τιμολογίου?

Προς το παρόν δεν ειναι εφικτή η έκδοση τιμολογίου μέσω του Samsonite e-shop.

Για να σας εξυπηρετήσουμε όμως θα σας προτείναμε να επισκευθείτε ένα από τα φυσικά μας κατάστηματα Samsonite, όπου εκεί υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης τιμολογιών.Μπορείτε να βρείτε τα καταστήματά μας εδώ: https://www.samsonite.gr/gr-el/store-locator 

Ηλεκτρονική Απόδειξη

Στα πλαίσια της εξυπηρέτησης της παραγγελίας σας, η απόδειξη λιανικής πώλησης σας αποστέλετε ηλεκτρονικά στο email που έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία σας.

Πόσο διαρκεί ο χρόνος παράδοσης αποστολής της παραγγελίας μου;

Όταν η παραγγελία σας είναι πλήρης και έτοιμη για αποστολή, παραδίδουμε:  

  • Εντός 48 ωρών στην Αττική και σε όλες τις υπόλοιπες  περιοχές της Ελλάδας, εφόσον η παραγγελία σταλεί μέχρι τις 10:00 π.μ. της προηγούμενης ημέρας.
  •   
  • Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φθάσει έως και τις 72 ώρες
Πως μπορώ να γνωρίζω πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Μόλις γίνει αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email με το μοναδικό κωδικό φορτωτικής του δέματός σας. Εισάγοντας το αριθμό φορτωτικής στην ιστοσελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής (www.taxydromiki.gr) θα μπορείτε να δείτε ακριβώς σε τι κατάσταση βρίσκεται η αποστολή σας.

Πως αποστέλλονται τα προιόντα και ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Όλα τα είδη μας αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω Γενικής Ταχυδρομικής (courier). Έτσι μπορείτε να γνωρίζετε ότι η παραγγελία σας θα φτάσει με ασφάλεια.

Αποστολές εντός Ελλάδας

Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν!

Τι επιλογές πληρωμής έχω και πως επιλέγω αυτή που θέλω;

Έχετε όλες τις επιλογές στην διάθεσή σας!

  Α.Μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

  Β.Μέσω Paypal.

  Γ.Μέσω αντικαταβολής.

  Μπορείτε να επιλέξετε όποιον τρόπο επιθυμείτε στο βήμα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Πολιτική επιστροφών

Πότε και πως μπορώ να επιστρέψω ένα ή όλα από τα είδη που παρέλαβα;

Αν το προϊόν που παραγγείλατε από εμάς δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

  Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, μαζί με την απόδειξη αγοράς, θα βρείτε και μια Φόρμα Επιστροφής. Συμπληρώστε όλα τα κενά πεδία της φόρμας και βάλτε την μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία. Στη συνέχεια καλέστε την εταιρεία courier που επιθυμείτε και ενημερώστε την για την επιστροφή. Η διεύθυνση αποστολής του προϊόντος που θέλετε να επιστρέψετε είναι η παρακάτω: FOLLI FOLLIE GROUP- Goldair Cargo SA, Θέση Ρουπάκι, 19300, Ασπρόπυργος, Αττική, Ελλάδα.

Σε περίπτωση επιστροφής, επιστρέφονται τα χρήματα μου;

Μόλις παραλάβουμε & εξετάσουμε το προϊόν που επιστρέψατε, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιστροφής της αξίας του. Το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό σας εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών απο την παραλαβή του.

Μπορεί να γίνει αντικατάσταση του είδους που επιστρέφω με κάποιο άλλο είδος;

Με ένα τηλεφώνημα σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 9699349 μπορείτε να δηλώσετε το προϊόν που επιθυμείτε και, εφόσον είναι διαθέσιμο, να προχωρήσουμε για εσάς άμεσα στην αντικατάσταση του είδους που επιθυμείτε.

Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά λείπει κάποιο είδος; Τι πρέπει να κάνω;

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι έτοιμο να σας βοηθήσει! Eπικοινωνήστε τηλεφωνικά από σταθερό στο 210 9699349 ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο customer.care@samsonite.gr και άμεσα θα εξυπηρετηθείτε.

Παρέλαβα τη παραγγελία μου αλλά κάποιο είδος είναι ελλατωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Όλα τα προϊόντα του Samsonite.gr περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο εντοπίσετε κάποιο ελλάτωμα στο είδος που παραλάβατε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά  στο 210 9699349 ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail στο customer.care@samsonite.gr. Εμείς με τη σειρά μας θα ενημερώσουμε την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε να παραλάβει από το χώρο σας το δέμα. Στη περίπτωση αυτή δεν χρεώνεστε μεταφορικά έξοδα.