1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ (εκτός ελαττωματικών)

Αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την αγορά σας, επιστρέψτε εύκολα το προϊόν σε εμάς στην αρχική τους συσκευασία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος (είτε από εσάς είτε από τρίτο πρόσωπο που μας υποδείξατε).

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

α) Συμπληρώστε την σχετική φόρμα επιστροφής.

β) Τοποθετήστε την φόρμα επιστροφής μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε στην αρχική του συσκευασία, καθώς απαραίτητη προϋπόθεση είναι το υπό επιστροφή προϊόν να είναι στην κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία και να μην έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια.

γ) Αποστείλετε e-email με το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας και την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από εσάς στο customer.care@samsonite.gr, αναφέροντάς μας ρητώς ότι υπαναχωρείτε από την συναλλαγή και επιστρέφετε το προϊόν.

δ) Καλέστε στο υποκατάστημα της εταιρείας courier «Γενική Ταχυδρομική» που σας εξυπηρετεί (τηλεφωνικό κέντρο Γενικής Ταχυδρομικής 210 4851100), προκειμένου το δέμα να παραδοθεί στην αποθήκη μας, στην διεύθυνση Θέση Ρουπάκι Ασπρόπυργος Αττικής ΤΚ 19300, ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ.

Το Samsonite.gr αναλαμβάνει τα έξοδα (πρώτης) επιστροφής της παραγγελίας σας, εφόσον βέβαια επιλέξετε την εν λόγω εταιρεία courier, με την οποία συνεργαζόμαστε (διαφορετικά βαρύνεστε εσείς αποκλειστικά με τα έξοδα επιστροφής). Σε περίπτωση εκ νέου επιστροφής στο πλαίσιο της ίδιας παραγγελίας, τα έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον εσάς και το ύψος τους εξαρτάται από τον μεταφορέα που θα επιλέξετε, το βάρος του δέματος, τον τόπο αποστολής και άλλους παράγοντες (εκτός από τις περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων, οπότε εφαρμόζονταιτα υπό (2) αναφερόμενα).

2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Τα προιόντα της Samsonite φημίζονται για την άριστη ποιότητά τους. Παρόλα αυτά, αν το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό ή το προϊόν που έχετε λάβει δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που έχετε παραγγείλει, θα πρέπει να ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

α) Επικοινωνήστε ηλεκτρονικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο email customer.care@samsonite.gr στέλνοντας φωτογραφικό υλικό με το ελλάτωμα του προιόντος.

β) Συμπληρώστε την συνημμένη φόρμα επιστροφής (με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες).

γ) Τοποθετήστε την φόρμα επιστροφής μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία.

δ) Επικοινωνήστε ηλεκτρονικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο email customer.care@samsonite.gr.

Εν συνεχεία επικοινωνήστε με την εταιρεία ταχυμεταφορών «Γενική Ταχυδρομική», με την οποία συνεργάζεται η εταιρεία μας, προκειμένου να παραλάβει το δέμα σας. Επιτρέψτε μας 3-5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής έτσι ώστε να επεξεργαστούμε το προϊόν. Μόλις γίνει ο ποιοτικός έλεγχος του προϊόντος θα λάβετε σχετικό ενημερωτικό email. Μετά την λήψη του email αυτού θα χρειαστούμε 5-6 εργάσιμες ημέρες για την επιστροφή των χρημάτων σας. Αυτό το χρονικό πλαίσιο υπαγορεύεται από την τράπεζα.

3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Η επιστροφή των χρημάτων θα εκτελεστεί με το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική αγορά σας.

Πληρωμή με αντικαταβολή: Το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό που έχετε δηλώσει στην φόρμα επιστροφής.

Πληρωμή μέσω Πιστωτικής / Paypal: Το ποσό θα επιστραφεί στην πιστωτική σας κάρτα.

4. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση που αντί για επιστροφή χρημάτων επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος (π.χ. ελάττωμα, αστοχία προϊόντος), μπορείτε να το ζητήσετε είτε μέσω του email που θα μας στείλετε (όπως αναφέρεται πιο πάνω) είτε με ένα τηλεφώνημά σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του e-shop στο τηλέφωνο 210 9699349. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να μας δηλώσετε με ποιο προϊόν επιθυμείτε να γίνει η αντικατάσταση.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ηλεκτρονικά στο customer.care@samsonite.gr ή τηλεφωνικά στo 210 9699349 για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία επιστροφών.